آیا کالاهایی که در سایت دکوراسیون رویال استار بفروش می رسد اصل هستند؟

با توجه به اینکه در سایت دکوراسیون رویال استار غیر از کالاهایی که خود گروه اف پی دی تولید کرده و فروشنده آن است ، محصولات دیگری هم بفروش می رسد ، همه کالاهای ارائه شده توسط تولید کننده اصلی تولید شده است و با توجه به فروش مستقیم با قیمتی کمتر از بازار بفروش می رسد و با توجه به اینکه شاید در بازار های محلی و سنتی در شهر های مختلف همین کالا را با قیمتی کمتر مشاهده کنید این مجموعه اعلام میکند که به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر ، این کالا ها با نشان اصل مشخص شده اند.

بنابراین، ما اصالت این کالاها را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کنیم و در ارتباط با کالای موجود  در بازار و خرید شما عزیزان از فروشگاه هایی غیر از نمایندگی های این مجموعه هیچ ضمانتی وجود ندارد و شامل گارانتی نخواهد بود .

برای همین قبل از خرید حتما از طریق این شرکت و سایت رسمی نسبت به خرید از فروشگاه مربوطه از این مجموعه استعلام نمائید تا بعد از نصب و مشکلاتی که با آن برخورد خواهید کرد جلوگیری نمائید .

شرکت‌هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها در سایت این وزارت‌خانه ذکر شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت‌ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود و جزو گارانتی دکوراسیون رویال استار نخواهد بود .

 

به این ترتیب مشتریانی که از خارج از نمایندگان این شرکت اقدام به خرید کالایی همنام با محصولات این شرکت گارانتی‌های بی‌نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وب‌سایت دیجی‌کالا توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی‌کننده مربوط است و دیجی‌کالا هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.

 

شرایط مدت اعتبار ضمانت نامه در دکوراسیون رویال استار :

  • ضمانت نامه محصولات شامل 12 ماه گارانتی  120 ماه وارانتی از تاریخ نصب توسط نماینده مجاز و گواهینامه کتبی ، معتبر خواهد بود .

  • کلیه خساراتی که بر اساس نحوه بد استفاده کننده و استفاده ناصحیح خریدار محترم باشد شامل ضمانت نامه نمی باشد.

  • در مدت ضمانت گارانتی دستمزد تعمیرات دریافت نشده و بهای قطعات تعویض شده دریافت می شود و هزینه ایاب ذهاب سرویس کار به عهده مشتری محترم خواهد بود.

  • در هنگام نصب هزینه لوازم جانبی ( هرگونه هزینه های جانبی ) به عهده مشتری می باشد.

  • در صورت بروز هر گونه خرابی یا خسارات ناشی از عوامل طبیعی، نوسانات برق، ایراد در سیم کشی داخلی ساختمان ، لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان، استفاده نادرست، آتش سوزی، سقوط و دستکاری افراد غیر مسئول، کالای دارای گارانتی و وارانتی جزء ضمانت نمی باشد.

  • تشخیص خرابی محصول و قطعه فروخته شده به عهده سرویس کار مجاز می باشد .

  • برای نصب می بایست از نصابان مورد تایید اتحادیه و دارای جواز استفاده شود.

  • به دلیل محدودیت های موجودی کالا و شرایط غیر قابل پیش بینی ممکن است زمان تعمیرات طولانی شود. لذا در موارد استثنائی که منع ورود و محدودیت در تهیه کالا می باشد هیچ گونه مسئولیتی به عهده شرکت وارد کننده نمی باشدو خریدار محترم می تواند از مسیر خرید کالای مشابه اقدام به استفاده از شرایط گارانتی و وارانتی نموده و فقط کافی است مابه التفاوت را با قیمت روز کالا پرداخت نماید

  • در صورت دستکاری یا کنده شدن برچسب سریال و مشخصات برگ گارانتی و یا هر گونه دستکاری یا آسیب در کارت ضمانت نامه و تاریخ، دیگر جزء ضمانت نمی باشد.

  • این ضمانت نامه تنها با مهر و امضای نماینده رسمی و مورد تایید دکوراسیون رویال استار معتبر می‌باشد و در غیر این‌صورت هیچگونه ارزش قانونی ندارد.

  • هرگونه تماس مستقیم با سرویسکاران و تعمیرکاران این مجموعه جهت حل مشکلات احتمالی، موجب خارج شدن از گارانتی می‌شود. حهت سرویس دستگاه در زمان گارانتی با شماره های مستقیم دکوراسیون رویال استار تماس بگیرید.